Re: Sklepy i bestsellery - "Najczęściej kupowane"

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta.spamu.nie.trawi_at_gmail.com>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 21:43:37 MET

Brama wrote:

> Panie analityg...
> Ta, fajnie by było :D
> Tylko za którą markę Canon, Asus, Intel, czy Gigabyte? ;)

Kiedyś-tam się dopadłem, bodaj w Newsweeku, do artykułu jak to wygląda
promowanie produktów w supermarketach i generalnie - socjotechniki w
supermarketach. Otóż: taka półokrągła wystawka z czymś-tam na końcu regału
do jest niezły koszt dla dystrybutora, wiesz o tym? Nie ma się co śmiać.
Osobiście, jako dystrybutor, wolałbym zrobić zrzutę z jakimiś innymi
dystrybutorami i wykupić miejsce reklamowe, zamieścić reklamę takiej
właśnie treści.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta        mailto:m.karweta@gmail.com