Re: Panel sterowania: brak pozycji "Urządzenia Bluetooth"

Autor: zyli <zyli_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 21:20:11 MET

Marek Wojtaszek wrote:

> Mam laptopa z wdudowanym bluetooth'em. Razem z nim dostałem
> oprogramowanie do BT, jednak jest ono bardzo prymitywne - umożliwia
> tylko wysyłanie/odbieranie plików, instalację modemu itp.
> Nie mogę podłączyć normalnego softu komunikującego się po BT (np. PC
> Suite do Sony Ericssona).
[...]
W ostatnich dniach bawiłem się trochę bluetooth'em (adapter noname za 39 zł
wpinany do USB) i telefonem Sony Ericssona.
Wypróbowałem i działa (na razie próbowałem kopiowania plików - mp3, zdjęć i
innych).
Podsumowanie:
1. Systemy: Win2000SP4, WinXP SP2, Linux Mandriva.
2. PC Suite Sony Ericsson (2.0.53) do bani. W instrukcji gdzieś wyczytałem
(faq?) jeżeli masz kłopoty z połączeniem się z telefonem to usuń inne
programy do komunikacji z telefonem. Usuwałem i chyba zawsze coś gdzieś
było bo dalej nie działało.
3. BlueSoleil (2.3) - ten jest dobry. Nic mu nie przeszkadzało, łączność i
przesyłanie plików za każdym razem. Bez problemów.
http://www.bluesoleil.com/
http://www.bluesoleil.com/download/index.asp?topic=bluesoleil_edr
4. Oczywiście powyższe dotyczy Windows, pod Mdv2007 przeczytać:
http://strefamandrivy.pl/forum/viewtopic.php?t=5335
po wgraniu paczek, chodzi. Nic nie pisać w konsoli tylko klikać na
symbol "K" na pasku.
Pozdrawiam
Zygmunt