Re: tvout na karcie nie działa

Autor: yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 18:01:20 MET

"DJ" <djank@wp.pl> wrote in message news:etojrn$t14$1@news.task.gda.pl...
> Mam taki problem: jak podłączam do mojej karty (Gainward Geforce Ti4800
> SE)
> telewizor przez wyjście s-video to mam na ekranie tylko pionowe kolorowe
> pasy, które moge co najwyżej wyłączyć programem tvtool. Używam najnowszych
> sterowników Nvidii.
>
> Z góry dzięki za pomoc.

RTFM. Pionowe pasy... Czy to nie sygnał kontrolny?...
W starszych magnetowidach pamiętam że był gdzieś
przełącznik gdzie najpierw ustawiało się go na
sygnał kontrolny aby właśnie takie białe pasy na czarnym
tle odnaleźć. Oznaczało to że telewizor jest dobrze dostrojony
do magnetowidu. Potem należało ten przełącznik przełączyć
aby był wyświetlany obraz. Powinni coś pisać o tym w instrukcji
do karty. Możliwe że tam też jest taki przełącznik tyle że raczej
sterowany za pomocą oprogramowania do karty. Trzeba więc
wyszukać w instrukcji gdzie się wyłącza sygnał kontrolny.
Powodzenia.
yaro