Re: Modding - diody LED

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 13:55:06 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:etofpo$kut$1@polsl.pl...

> No ale bez przesady -- źródło prądowe ma sens stosować tam,
> gdzie obciążenie może się zmieniać w szerokim zakresie.
> Przy określonej liczbie LEDów nie ma powodu stosować czego-
> kolwiek więcej, niż prostego rezystorka. Pakowanie tu scalaka
> to działanie powszechnie znane jako "overengineering" :)

nie, zrodlo jest uniwersalne i moze posluzyc do sterowania LED o roznych
kolorach... co wiecej moze sobie ktos taki podpiac takie zrodlo do 5V
albo do 12V bez ryzyka uzkodzenia diody czy diod - pod tym wzgledem jest
to rozwiazanie uniwersalne
a jesli chcesz przycinac koszty i upraszczac to wystarczy ze polecisz
komus by kupil LED z wbudowanym rezystorem - sa LED na 12V z wbudowanym
juz rezystorem i takie LED wystarczy podpiac kabelkiem do 12V...