Re: naprawa klawiatury - pytanie do elektronikow

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 12:34:05 MET

"Darek" <bez@maila.pl> wrote in message
news:eto6b8$rtu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mam: miernik do wykrywania przerw, klawaiture bezprzewodowa Logitech w
> ktorej na folii grafitowa sciezka zostala przerwana na dlugosci 3cm,
> lakier grafitowy dwuskladnikowy (grafit+rozpuszczlnik).
>
> Pytanie jak to zrobic zeby sie udalo ? W jakich proporcjach czarny
> plyn zmieszac z bialym. W czym wymieszac, kiedy bede wiedzial, ze
> proporcje sa dobre ?
>
> Czym poprowadzic sciezke ? Czy wystarczy wykalaczka ?

jesli moge cos doradzic - wez kawalkami foli samoprzyprzylepnej (np
krepowej - tzw malarskiej lub innej z nie za mocnym klejem - kiepska
izolacyjna np) ogranicz pole robocze tak by miec wylacznie te sciezke
ktora bedziesz naprawial, wczesniej odtlusc powierzchnie na ktora
bedziesz nakladal klej acetonem lub benzyna ekstrakcyjna (zmywacz do
paznokci, perfumy, wodka czy spirytus salicylowy sie nie nadaja)
i po prostu nanies najlepiej plastikowym patyczkiem w miare rowna
sciezke, po wyschnieciu (mozesz przyspieszyc schneicie przez dmuchanie
suszarka do wlosow nastawiona na mniejsza temperature - ogolnie nie
przekraczaj 50 - 60 stopni - temperatura powierzchni ma byc ciepla ale
nie goraca)
sposob rozrabiania lakieru grafitowego powienies meic na opakowaniu ale
jesli mozesz to raczej kup lakier srebrny do naprawy np szyb grzejnych -
do nabycia w wiekszosc stacji benzynowych i sklepach z czesciami moto
po odtluszczeniu rzecz jasna nie dotykasz juz paluchami powierzchni foli
tam gdzie bedzie sciezka.
Po wszystkim powieniens meic ladna, rowna sciezke, bez zalewania innych,
dla pewnoisci mozesz nalzoyc kilka warstw zanim oderwiesz folie
maskujaca