Re: Modding - diody LED

Autor: 911 <natan_at_zarazwracam.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 11:36:16 MET

> "amatorze" - a polaryzacja diód też zupełnie amatorska
> czyli odwrotna - tak jak twoja sprawność umysłowa - "odwrotna inaczej" ...

nikt nie jest doskonały, każdemu zdarzają się pomyłki a więcej tu
komentujących czyjes wypowiedzi niz chętnych do poswiecenia tyle czasu co ja
zeby starannie komus wytłumaczyc...

...ale tak jest na wszytkich grupach: temat bez odpowiedzi a jak ktos się
odważy to nagle znajduje się 20 krytykantów

zamiast wyrzucac mi od amatorów to wziąłbyś swojego protela PRo czy co tam
masz i zaprojektował schemat z prawdziwego zdarzenia