Re: jak to jest panowie sprzedawcy? - długie

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 22:17:02 MET

"Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> wrote in message
news:Xns98F87A8961F47adresutuniema@127.0.0.1...
> "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> Odpowiedz na

> Dwuletnia to jest niezgodność towaru z umową. A gwarancja to całkiem inna
> sprawa. Tak jak napisał WG.

Ja prawnikiem nie jestem... wiadomo, ze chodzi o roszczenie gwarancyjne, to
co napiszesz na papierze, to juz inna bajka.. wiem, ze niezgodnosc towaru z
umowa, ale czy uwazasz, ze takie postawienie sprawy nie jest zwyklym
kruczkiem prawnym? Gdyby jasno napisali, ze z tytulu rekojmii przysluguja 2
lata, to by nie bylo bezsensownego "niezgodnosc towaru z umowa".. Byloby "z
tytulu rekojmii" bez zadnch glupich tekstow malo zrozumialych dla
maluczkich.

Pozdrawiam
Michal