Re: jak to jest panowie sprzedawcy? - długie

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 19:17:48 MET
Message-ID: <etmk4c$l38$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Czytam i czytam wypowiedzi pod tym postem i nie potrafie zrozumiec
postawy... klientow. Sprzedawca wreczyl kupujacemu sprzet we wczesniej
otwartym opakowaniu producenta, bez obecnosci i zgody klienta. Nie wyobrazam
sobie podobnej sytuacji i tak spolegliwej reakcji klientow w amerykanskich
sklepach. Taki towar staje sie automatycznie tzw. "open item" i podlega
przecenie. Jednoczesnie musi byc zaznaczone na opakowaniu czy sprzet jest
sprawny i czy sa wszystkie czesci. Zaden klient nie zgodzi sie na zakup
takiego towaru po normalnej cenie.

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Mon Mar 19 19:20:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Mar 2007 - 19:51:12 MET