Re: Laptop z USA a gwarancja

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 16:29:18 MET
Message-ID: <etmafv$2pf$1@nemesis.news.tpi.pl>

"Zet" <antyspam@niema.maila> wrote in message
news:etma0m$9is$1@news.onet.pl...
> "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> wrote in message
> news:etm9h4$81t$1@news.onet.pl...
>>
>> "Lucar" <lucar@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
>> news:etm8i8$80$1@inews.gazeta.pl...
>>> Witam
>>>
>>> Jakie firmy honorują gwarancję w Polsce na laptopy zakupione w USA?
>>> Prawdę
>>> mówiąc, chodzi mi o wybór między tymi trzema: Dell, HP i Lenovo. Jeżeli
>>> ktoś
>>> ma jakieś sprawdzone informacje w tym zakresie, byłbym wdzięczny za
>>> podzielenie się nimi.
>>
>> po prostu bierz w USA gwarancje typu WORLDWIDE - gwarancja taka jest
>> honorowana bez zastrzezen nie tylko w Polsce... (a szczegolnie ma to sens
>> w przypadku sprzetu przenosnego a notebook sprzetem przenosnym jest bez
>> watpienia)
> Oj roznie to z taka gwarancja bywa. Moze teraz sie cos zmienilo, ale
> jeszcze rok temu z takimi WORLDWIDE gwarancjami trzeba bylo jezdzic do
> Niemiec.

gwarancja WORLDWIDE oferowana przez producenta jest taka jaka ma byc czyli
WORLDWIDE rowniez w Polsce pod warunkiem, że jest punkt serwisowy.
nie mylić z gwarancjami WORLDWIDE oferowanymi osobno do produktów, z nimi
wlaśnie może być jak opisano powyżej,

kupiłem IBM'a, gw. 3 lata, zarejestrowalem na WWW zaraz po zakupie, pod
koniec gwarancji zepsuł mi się zasilacz - wymiana bez problemu na gwarancji
miało być z życia - jest z życia :)

-- 
Dariusz Krok 
Received on Mon Mar 19 16:30:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Mar 2007 - 16:51:13 MET