Wiem że ten temat był juz obrabiany: monitory LCD ale....

Autor: Trybik <sb_at_nowela.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 15:55:46 MET

Proponuję głosowanie nad najlepszym z tych poniżej.
Celowo pomijam w tym zestawieniu 21" Gateway FPD-2185W bo jest moim
zdaniem bezkonkurencyjny wśrod tych poniżej, przynajmniej moim zdanie.
Proponujędopisać max 3 "*" do wybranych przez was modeli plus krótkie
uzasadnienie swojego wyboru.Jako kryterium proponuję:
-cena
-jakość
-możliwości
Za każde kryterium monitor może otrzymać max 1 "*"
Zdaję sobie sprawę że poniżej prezentowane monitory nie należą do
jednej klasy(np.:wielkość, czy cena) ale przewijały wsród waszych
propozycji dobrego monitora LCD do amatorskiej obróbki grafiki.

Benqu FP91GP

Samsungom 173P/770P
Samsung SyncMaster 215TW
Samsung SyncMaster 971P / 970P

Eizo S1931

NEC 1970NX
NEC 1990FXp
NEC 1990SXi
NEC MultiSync 20WGX2

iiyama ProLite H511S
Iiyama ProLite PLE2200WS-B

philips 190P7

Proszę o wyrazumiałość i nie wdawanie się w polemikę z uczestnikami
głosowania, tylko szczerą i rzetelną ocenę - bo u sprzedawców to
naprawdę różnie z tym bywa, zwłaszcza w stosunku do zwykłych zjadaczy
chleba.
Sam planuję zakup monitora LCD, gdyby nie problem z dostępnością
GateWay`a FPD-2185W, to pewnie moje oczy już by sie nim cieszyły.