Re: 2 karty d¼wiêkowe - problem

Autor: Zofia <PaniZ_at_oen.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 14:05:15 MET

> Ja korzystalem z tego:
> http://pl.europe.creative.com/support/downloads/
Dziêki. Spróbujê tam.

[...]
> Czy oba
> wejscia nagrywania dzialaja naraz nie sprawdzalem, oddzielnie na pewno
> kazde dziala bez zaklocen.
A¿ takich wymagañ nie mam. Nagrywanie ma siê odbywaæ tylko na jednym.
Chcia³abym bowiem, ¿eby w sytuacji gdy akurat czas nagrywania z TV
zbiegnie siê z czyim¶ wa¿nym wywo³aniem na Skype lub przed³u¿eniem
siê wa¿nej rozmowy na Skype, nie dochodzi³o to sytuacji, ¿e oba te programy przeszkadzaj± sobie nawzajem.

Bêdê walczyæ dalej. :-)

Dziêkujê i pozdrawaim
Zofia