Re: porownanie maszyn

Autor: Piotr Klimek <usenet_at_USUN_TOpiko.homelinux.net>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 13:19:21 MET

Dnia (Mon, 19 Mar 2007 12:48:37 +0100) ktos podajacy sie za Radosław Sokół
wyklawiaturowal co nastepuje:

> Ale ile jest jednocześnie działających (w stanie Running)?

W tej chwili pomiedzy 1-3. Ale obsluguje tylko polowe zapytan.
Jak bede mial jakas koncepcje tego w jaki sposob szukac przyczyn takiego
dzialania to przeniose na niego znowu 100% SELECTow.

> Działających w sensie "obecnych"/"czekających" -- nie.
> Działających w sensie "znajdujących się w stanie uruchomienia
> i czekających na kwant czasu procesora" -- tak.
> I o to drugie mi chodzi. Stan R, nie S :)

Teraz sie zgadza. Wokol LA krazy wiele mitow, dlatego sie przyczepilem :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek