Re: Adaptacja okablowania telefonicznego budynku do rozbudowy sieci.

Autor: Trybik <sb_at_nowela.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 10:04:10 MET

On 18 Mar, 23:25, "PAndy" <pandrw_cutth...@poczta.onet.pl> wrote:
> "Trybik" <s...@nowela.pl> wrote in message

> Miał ktoś już taki problem, robił może ktoś już coś takiego???
>
> Poszukaj HPNA
>
> http://www.homepna.org/en/index.asp
>
> ale mimo wszystko lepiej polozyc oddzielne okablowanie lub wykorzystac
> siec bezprzewowdowa poprawnie skonfigurowana.

Bezprzewodówka odpada ze względów architektonicznych domu.
Nie wiem czy zaznaczyłem to dość wyraźnie, klient ma dwa NIEZALEŻNE OD
SIEBIE KABLE TELEFONICZNE WEWNĄTRZ BUDYNKU.

Ja myślałem że możnaby sygnał internetowy doprowadzić zamiast
bezpośrednio do kompa to do tych 4 wolnych żyłek.
Problem pojawia się na przejściu do 4 żyłek i potrzebie wzmocnienia
sygnały tak aby była odpowiednia propagacja sygnału.

Może poprosty powiem mu że kabel trza wymienić, bo o antenkach na
parapetach czy stolikach nie chce w ogóle słyszeć, a żeby Wi-Fi
działało u niego to minimum Trzy punkty dostępowe dom ma około 300 m2
- bez garażu i pomieszczeń gopodarczych, a ściany są naprawdę solidne,
do tego dwie kondygnacje.
A nie mam zamiaru nawet jak go namówię na to rozwiązanie, jeździć do
niego i tłumaczyć że jak otworzy drzwi nr 1, 4 i 6 to będzie mial
internet w pomieszczeniu nr x.

Dzięki z szybką i dośc konkretną odpowiedź.