Re: Modding - diody LED

Autor: 911 <nospamero_at_zarazwracam.pl>
Data: Mon 19 Mar 2007 - 08:50:19 MET

> No loluj sobie loluj - dlatego dałem w czudzysłowie :))
>
> Kilka czyli dowolna ilość tych diod? - no to z tym sobie poradze chyba :)
> A ten rezystor w czym by pomógł?

zalezy jakie diody kupisz, ja w kraku na giełdzie kupiłem super jasne po
1.5zł i one nawet na 3-5V idą ciagnąc prąd 30mA co im nie szkodzi, im dasz
więcej diod szeregowo tym słabiej swiecic będą.
przetestuj zaczynając od 3-5 diod szereg podłączanych do 5V jak będą słabo
swiecic to zostaw 2-3 szeregowo

mozesz rezystor kupić 1k ohm i wpinasz 1 diodę (lub więcej ale rownolegle
łączone)przez ten rezystor do 12V