Re: Czy klęcznik jako krzesło do komputera się sprawdza?

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta.spamu.nie.trawi_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 23:55:17 MET

ToMasz wrote:

> [...]

Miałem, używałem...

...takiego z Ikei. Nie narzekałem. Wróciłem do fotela bo wygodniej. Oprzeć
się można jak się czyta książkę blisko komputera.

> dajcie linka do zdjecia tego mebla prosze :)

http://cmd.avx.pl/obrazki_webmastera/klecznik/pict0001.jpg
http://cmd.avx.pl/obrazki_webmastera/klecznik/pict0002.jpg
Zdjęcia będą tylko chwilę, bo serwer ma limit transferu jakby nie było. I
proszę się strony nie czepiać ;-))

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta        mailto:m.karweta@gmail.com