IBM T23 - kilka pytań

Autor: Sławek <slawek_at_gregmar.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 16:22:48 MET

Witam

Zastanawiam się nad kupnem tego laptopa. Ma służyć głównie do programowania
i przeglądania WWW kiedy jestem na uczelni, dlatego mam kilka pytań.
Jak jest z głośnością podczas pracy?
Ile wytrzyma na nowej baterii?
Czy w porównaniu z moim obecnym duronem 1.2 ten Pentium III 1 GHz będzie
duĹĽo wolniejszy?
Jak jest z awaryjnością i na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Niestety więcej wydać nie mogę niż 1000 – 1100 zł. Jeśli ktoś ma jakieś
inne propozycję niech napiszę. Zależy mi najbardziej na bezawaryjności i
dobrej klawiaturze.

Pozdrawiam

--
parasite