o rade poprosze

Autor: leszek <leszmiku_at_priv5.onet.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 15:46:50 MET

Drodzy Koledzy :)
Mam bardzo leciwy sprzet, kupiony ok 7 lat temu - Duron700, jakas
tania plyta ECS, dysk 40mb, kiedys dolozylem troche pamieci (jest
320mb) i zmienilem karte graficzna na jakas sprzed 5lat :). Jedyne co
mam dobrego to monitor.
Chcialbym wymienic to i owo. Sprzet coraz czesciej nie wyrabia sie z
moca nawet przy przegladaniu www. Poza tym dysk zaczal sie powolutku
sypac, pojawiaja sie uszkodzone sektory.
Chcialbym przeznaczyc na modernizacje ok 1000zl.
Domyslam sie, ze musze wymienic procesor, plyte glowna, pamiec, dysk i
zasilacz. Grafika moze zostac, napedy cd/dvd rowniez, i monitor jak
juz wspomnialem.
Nie mam zadnych wygorowanych wymagan co do mocy. Zreszta nawet nie
tyle wygorowanych, co rzadnych :) Wiem, ze cokolwiek to by nie bylo, i
tak bedzie duzo szybsze niz jest obecnie. Zalezy mi jedynie na
stabilnosci. Nie interesuja mnie zadne gry ani inne wymagajace
zastosowania. Jedynie troche Photoshopa, ale prosze nie myslec, ze
wymagam niewiadomo czego. Przyzwyczailem sie juz do tego co mam:)
Warunek taki, aby podzespoly byly nowe i z gwarancja.
Czy da sie cos sensownego zrobic za ten 1000? Doradzcie prosze, bo
prawie wcale nie orientuje sie w tym, co dzis sprzedaja w sklepach
komputerowych.

Pozdrawiam
Leszek