Drukarka laserowa kontra atramentowa? którą wybrać?

Autor: defekt <jarcat_at_PRECZ_ZE_SPAMEMwp.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 14:21:35 MET

witam
aktualnie używam urzadzenia wielofunkcyjnego LEXMARK X1170
i kadridż z tusze czarnym musze wymieć co ok. 2 miesiące (koszt. 80zł) czyli
miesiącznie płace 40zł za drukowanie
chciałbym obniżyć koszty
pomyślałem że może drukarka laserowa jest dobrym pomysłem?
na allegro można kupić używane drukarki po przeglądach technicznych za
100-300zł
tylko wogóle nie wiem jak wygląda sprawa kupowania tonerów w laserowych bo
sie na tym nie znam, słyszałem tylko ze wychodzi taniej...
proszę w 2 zdaniach oświecić mnie na czym polega drukowanie laserowe i jak
czesto trzeba wymieniać ten wkład w porównaniu z atramentowymi
oczywiście pytam o te starsze modele bo jak już to kupie na pewno używaną za
ok. 150-200zł na allegro

ile razy taniej wyjdzie mnie to drukowanie na laserowej?
tak orientacyjnie?

aha
i jak ma się jakosć tych starszych atramentówek do laserówek?

pozdr,