pwil pisze:
> Powód jest prosty. W PL konsument chroniony jest przez 2 lata przez coś co
> wcześniej nazywało się rękojmią, a teraz jest to "niezgodność towaru z
> umową". Firm jako klientów to nie dotyczy, więc skoro nie muszą...
Ale to dotyczy sprzedawcy, a nie producenta. A gwarancja jest
bezpośrednią umową producenta z konsumentem.
Jedynym punktem zaczepienia może być chęć uniknięcia sytuacji,
w której handlowcy nie będą sprzedawali sprzętu HP musząc po
pierwszym roku na własny koszt serwisować i wymieniać komputery.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Sun Mar 18 13:55:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Mar 2007 - 14:51:13 MET