Re: zestaw do filmow

Autor: flowerhead <blah_at_blah.com>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 12:52:55 MET

On Sun, 18 Mar 2007 11:37:58 +0100, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Czyli praktycznie każdy współczesny.

>Wystarczy.

a nie bedzie zbytnio obciazalo procesor? na swoim prescocie 3ghz +
x300 niestety nie wszelkie filmy odtwarzaja sie plynnie i sprawdzilem
ponad watpliwosc ze nie jest to wina kodekow ani konfiguracji. dlatego
nastawialem sie na cos ponad 3ghz i raczej nie amd ktore zdaje sie
chwilowa sa slabsze w te klocki.

>Na przykład jakiś Athlon 64 najwolniejszy i płyta główna
>z dobrą obsługą Cool & Quiet. Albo nawet mocniejsze modele
>Sempronów z obsługą C&Q (bo IIRC nie wszystkie ją mają).

o, myslalem raczej o intelu. czy semprony grzeja sie mniej?
troche sie obawiam procow 64, one zdaje sie nie sa calkiem
kompatybilne z 32bitowym softem?