Re: jak to jest panowie sprzedawcy? - długie

Autor: Feromon <feromon_at_interia.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 12:45:08 MET

Użytkownik "hill_thebill" <hill70@WYTNIJTO_onet.eu> napisał w wiadomości
news:o9r3hp6wmilp.j1gg5jnz8os9$.dlg@40tude.net...
> To jak to jest panowie ?...

Po obserwacji wieloletniej sklepików komputerowych mam taką zasadę,
że nie biorę jeśli coś jest ostatnie. Za każdym razem jak tę zasadę złamię
(dwa razy jak dotąd),
to dostaję towar nie do końca sprawny albo macany. Oczywiście gwarancja
działa, ale niesmak pozostaje.

Wiem, że sprzęt jest pożyczany przez magazynierów do "testów" w domu.
Ponieważ wiem ile trwa testowanie pamięci (poza ewidentnymi bublami
wywalającymi testy w pierwszej minucie) NIE WIERZĘ że sprzedawcy testowali
wyżej wspomniane pamięci.

Wystarczyło zrezygnować z zakupu i w innym sklepie wyegzekwować swoje
potrzeby.

Pozdrawiam
Feromon

PS. Ja natomiast zakupiłem aparat fotografioczny, nowy, bez folii na
wyświetlaczu....