Re: 2 karty dźwiękowe - problem

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 12:28:15 MET

"Zofia" <PaniZ@oen.pl> wrote in message
news:etgt0b$e58$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W nowej karcie? - chyba nie

W nowej karcie wyjscie moze byc wlasnie nie wyrobione, ja mialem
wlasnie ten problem, kiedy kupilem nowe sluchawki i wejscie bylo
na tyle niedopasowane, ze nie chcialy wejsc ostatni milimetr, przez
co szumil mikrofon.

> To nie są tylko szumy.
> Raczej straszna czkawka i kompletne zniekształcenie.

Jezeli na rejestratorze dzwieku jest ok, a w skype nie, to oznacza
problem z laczem, a nie z karta.

> Co to znaczy?
> Kupiłam kartę z płytką do niej.

To znaczy, ze ogolnie karty creative maja problemy ze sterownikami,
a do tego naklada sie to, ze wersji audigy bylo kilka podobnie nazwanych,
za to z duzymi roznicami wewnetrznymi, przez co maja niekompatybilne
sterowniki.
Na plytce moze byc starsza wersja sterownikow, polecam jednak sciagnac
nowe. Ze strony creative, albo kxproject - wyszukiwanie automatycznie
na pewno ich nie znajdzie.

> Nie wiem co to jest kxproject, ale spróbuję to i ewentualnie inne
> sterowniki znaleźć w Internecie.

http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1
Sa tam wymienione obslugiwane karty.