Re: Drukarka laserowa do użytku domowego

Autor: Iwona <akowalka.skasuj.to_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 12:04:36 MET

Michal AKA Miki napisał(a):

> HP 2100 nie ma 2 kaset - niestety ma tylko jedna (model 96A - 5000 stron).
> Na allegro niestety sa ludzie, ktorzy daja toner na 2000 lub 2500 stron -
> kiedys sie z takimi klocilem i wskazywalem strone HP, na ktorej to pisze -
> mozna sobie sprawdzic samemu. Okreslenie "pelny toner" w polaczeniu z 2500
> stron jest w tym przypadku oszustwem (lub brakiem znajomosci tematu)

Rozumiem. A jak jest z tym podawaniem papieru? Wczoraj kolega odradzał
mi drukarki HP jako problemowe, że nie wciągają papieru albo wciągają po
kilka kartek jednocześnie. Czy to się tyczy również drukarki HP 1200 i
HP 2100? Wiem, że HP 5L i 6L mają takie problemy. A jak z innymi?

Wybaczcie, że zadaję tyle pytań ale chciałabym zasięgnąć opinii
fachowców przed zakupem. W niektórych sklepach sprzedawcy albo nie
posiadają wiedzy na temat urządzeń, których akurat nie mają na półce
albo też ich odpowiedź jest wymijająca i nic z niej nie wynika.
Ogólnie podoba mi się drukarka HP 1200, ładniej się prezentuje niż HP
2100. :)
Chcę jednak kupić dobrze aby sprzęt posłużył mi dłuższy czas.

Pozdrawiam
Iwona