Re: Drukarka laserowa do użytku domowego

Autor: Iwona <akowalka.skasuj.to_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 10:53:47 MET

Mich@l napisał(a):
> To dość dobry wybór, ale ja na Twoim miejscu zainteresowałbym się raczej
> LJ 2100 - będzie tańsza w zakupie i potem w eksploatacji (toner dwa razy
> pojemniejszy a tylko minimalnie droższy).

> Zmień sklep ;) Bez problemu można kupić toner nawet do starych LJ II.

Dzień dobry

Na jednej z aukcji czytam o drukarkach HP 2100: "DRUKARKI POSIADAJĄ
PEŁNY TONER NA OKOŁO 2500 STRON!!!!!".
To w takim razie na ile starcza toner w HP 1200?
Czy HP 2100 to starszy model od HP 1200 (oceniam po wyglądzie)? :)
I jak to jest z tym bębnem i tonerem - czy to jest jako całość czy
wymienia się oddzielnie?
Jak się ma konkretnie HP 2100 do 1200 cenowo w eksploatacji?

Iwona