Re: Dodatnie strony nagrywania NECem p³yt TDK DVDx16

Autor: Don't Stop Me Now <pisz_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 08:44:07 MET

Mam Neca 3540A i wypalam tylko na TDK PLUS 16X i nie mam
z takim zestawem ¿danych k³opotów
Wypalam w Nero , które zaczyna proces wypala ok 6.5x a koñczy na 16x
Wypalam z w³±czon± opcj± weryfikacji po zapisie , który przebiega z podobn±
szybko¶ci±

Co¶ link nie zadzia³a³ :(

Nie mniej jednak CPU mimo ¿e nie za szybki powinien sobie z tym poradziæ bez
problemu

Sprawd¿ w menadzerze zadañ czy dyski i nagrywarka s± pod³±czonie po DMA a
nie po PIO
Je¶li po PIO zmieñ na DMA

Dobrze tez aby nagrywarka by³a podpiêta pod inny kana³ ni¿ hdd

Trochê ma³o RAMu jak dla XP

Dyski wydaj± siê byæ dostatecznie szybkie, mo¿e tzreba je zdefragmenrowaæ ?

Marek