Re: RAM - jaki?

Autor: Andrzej Kaczmarek <andrzejk_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Mar 2007 - 02:46:44 MET

Michał napisał(a):

> Brałbym jakieś nowe Kingmaxy parowane do duala - najlepsze z
> najtańszych. Z droższych Twinmos lub Kingston.

Hmmm... a coś takiego:
http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=17706
PDP Patriot 2GB KH DDR 400MHz Dual CL 3 (2 x 1GB) z radiatorami

Z blachami co prawda, ale jakoś przeżyję ;) Jakieś to dziwnie tanie mi
się wydaje - za Kingstony ValueRAM (takie teraz mam zresztą) chcą prawie
100zł więcej...

--
pozdrawiam,
Andrzej