Pomóżcie w wyborze laptopa :-)

Autor: Soulsick <soulsick.net_at_gmail.com>
Data: Sat 17 Mar 2007 - 21:09:56 MET

Potrzebuje laptopa :-). Wiem mniej więcej co ma mieć, ale ciężko mi
porównywac oferty, bo się nimi nigdy nie interesowałem i nie miałem za dużo
w rękach...

Może od początku. Przede wszystkim musi mieć fizyczne RS232 (COM). Fajnie
jakby miał 15", wydaje mi się to jakimś kompromisem między wygodą a
mobilnością. Laptop będzie ze mną w różne miejsca jeździć ale zawsze pod
reką będzie gniazdko, więc bateria ma znaczenie drugorzędne.
Mile widziane jakby był w miarę odporny, nie połamał się od postawienia na
betonie - najlepiej aluminium, lub coś innego odpornego bardziej niż
plastik z Acerów :-). Lepiej żeby był lżejszy niż cięższy, w końcu będę go
nosić, ale bez przesady :-).

Procesor, grafika, dysk, multimedia itp - jakikolwiek współczesny komputer
starczy z zapasem. Visty nie przewiduję na 200%.

Cena -> wiadomo im mniej tym lepiej :-).
Laptop musi być nowy z Polskiej dystrybucji f-ra.

Macie propozycje chociaż serii?
To już sobię resztę dopatrzę :-).

--
Soulsick