Re: 2 karty dźwiękowe - problem

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Mar 2007 - 15:05:10 MET

"Zofia" <PaniZ@oen.pl> wrote in message
news:etgpug$8rt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam teraz pytania:
> - czy jednak powinny one "współegzystować" w komputerze
> - czy niemożność współegzystowania wynika stąd, że taką cechę ma
> Sound Blaster Audigy
> - czy w ogóle w komputerze nie można używać równocześnie
> 2 kart dźwiękowych

Na pewno mozna, ja niedawno zainstalowalem "odpadowa" sb audigy ls
do komputera bez panelu przedniego, zeby korzystac jednoczesnie
ze sluchawek i glosniczkow. Druga karta jest zintegrowana, ale
sadze, ze to nie ma znaczenia (jakas slabizna w kazdym razie,
nawet nie pamietam jaka).
Byc moze problem lezy w kiepskim dopasowaniu styku, czasami
wejscie jest wyrobione, albo sam kabelek ma zbyt gruba koncowke
i pojawiaja sie szumy.
Audigy ma tez niezly bajzel ze sterownikami, jesli to pelne
audigy to mozna sprobowac tych z kxproject. Jesli nie, to
polecam sprawdzic, czy na pewno sa to sterowniki do tej
wersji karty ktora posiadasz.