Re: Pentium 4 670 + ch³odzenie

Autor: £ukasz <fatmouseREMOVEIT_at_poczta.fm>
Data: Sat 17 Mar 2007 - 14:37:40 MET

£ukasz napisa³(a):
> Witam,
>
> Jaki¶ czas temu pyta³em o ch³odzenie dla tego procka, niestety nie by³o
> zbyt du¿ego odzewu. Powoli zbli¿aj± siê ciep³e dni, a ja wci±¿ stojê
> przed wyborem ch³odzenia na to monstrum. My¶lê nad Arctic Cooling
> Freezer 7 Pro, Scythe Samurai Z Rev. B. Inne wentylatory Scythe pomijam,
> s± zbyt wysokie, a moja obudowa jest dosyæ w±ska. Dodam, ¿e na box'owym
> wentylatorze w spoczynku mam ok. 60°C, w stresie prawie 70 (przy
> otwartej obudowie). Procesor chcia³bym sch³odziæ do ok. 50°C w stresie.
> Do tego przyda³aby siê jaka¶ dobra pasta.

> [...]

Kupi³em dzisiaj 3 wentylatory do obudowy, 80mm po 1500 obrotów ka¿dy.
Zaowocowa³o to spadkiem temperatury w obudowie o 12 stopni, temperatura
dysku spad³a o 10 stopni, wentylator zamontowany z boku obudowy, który
dmucha na procesor obni¿y³ jego temp. z 60 do 50 w idle. Na wtorek bêdê
mia³ jeszcze Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Arctic Silver 5 i wentylator
120mm pod dysk. Napiszê wtedy jakie s± temperaturki.
Dziêki wszystkim za odpowiedzi, bardzo mi pomogli¶cie.

Pozdrawiam,
£ukasz.