Re: Jakieś małe, tanie głośniki?

Autor: Zofia <PaniZ_at_oen.pl>
Data: Sat 17 Mar 2007 - 08:09:36 MET

Dziękuję za odpowiedź.

> Nie znam Skype, więc postrzelam w ciemno:
Przepraszam, nie napisałam zakładając, że każdy wie.
Skype to jeden z bardzo popularnych komunikatorów pozwalający między
innymi na komunikację głosową przez Internet.

> Czemu aż 2? Jeden nie wystarczy?
> Czy to warunek konieczny?
> Tu będzie gorzej.
> Jest.
> Masz za darmo ;-)
> Nie zajmuje miejsca poza obudową.
> Więc podpowiadam: PC Speaker, który już masz, a spełnia większość z Twoich
> wymagań. Problem tylko, czy Twój system i Skype potrafi go obsłużyć...

Co do pozostałych pytań-odpowiedzi to skomentuję je wspólnie.
Otóż wiem, że w komputerze jest PC Speaker/głośnik, ale niestety
nie rozwiązuje on mojego problemu. Jest po prostu za cichy.
Nie chciałam się tu rozpisywać o moim problemie, ale widzę, że muszę.
Korzystam z komunikatora Skype do komunikacji głosowej przez Internet
i nagrywam różne programy z telewizji przy pomocy karty TV i dlatego
musiałam dokupić dodatkową kartę dźwiękową. Nie będę tu powtarzać
wątku sprzed tygodnia. Karta TV i media w komputerze korzystają z nowej
karty (głośniki) , komunikator Skype ze starej (słuchawki z mikrofonem).
Problem w tym , że nie słyszę gdy ktoś mnie wywołuje przez Skype'a.
Gdy skonfiguruję Skype'a tak, by dzwonek był kierowany na nową kartę
(i głośniki), to w celu ewentualnego usłyszenia jego dźwięku muszę mieć
przez cały czas włączone głośniki, czyli muszę słyszeć nagrywany właśnie
film, co w danym momencie może nie być i często nie jest pożądane.
Gdy dzwonek kierowany jest na starą kartę to nie słyszę go przez wiszące
słuchawki.
Zatem połączenie Skype'a równocześnie ze słuchawkami i dodatkowymi
głośniczkami (mam taki rozdzielacz), które na początku rozmowy będę
mogła szybko i łatwo wyłączyć lub ściszyć rozwiąże mój problem.
Z PC speaker'em/głośnikiem próbowałam i go nie słyszę. Nie da się jego
głosu wzmocnić.
Dotychczasowe głośniki mam wystarczająco dobre i nie chcę ich zmieniać.
Szukam dodatkowych - czegoś małego, taniego, prostego.

Pozdrawiam
Zofia