Re: amd64x2 s939 110W

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 10:29:43 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Ale bez przesady. U mnie takie rzeczy dla kilkudziesięciu
> użytkowników robi stary Pentium 4 (1.6 GHz chyba) i się nudzi ;)
> Tylko od czasu do czasu widuję faktycznie obciążony router
> i jest to historyczne Pentium 75 MHz routujące między dwoma
> segmentami 100 Mbps z firewallem i statystykami.

maszyna gdzie bym wstawił tez amd64X2 110W (maszyna kompilator to jedna
maszyna, maszyna router to druga maszyna)
na ruter
routuje, robi proxy, konentrator pppoe, traffic shaping etc
przewala się 100-350 Mbit ruchu..
amd64 3000 daje rade teraz..
ale ruchu przybywa...
i teraz
amd64X2 4400/4600 110W by robił za ruter...
czasami dostanie "w ciry" czasami nie..
a ze mam tam s939 wiec są ostatnie dzwonki by kupic jakis nowy procek..
a nie chce wszystkiego wywracac do góry nogami
czyt. kupowac sprzetu c2d
tylko tanim stosunkowo sumptem zwiększyć wydajnosc tego rozwiazania..

--
pozdros
icek