Re: Toshiba Satellite A30 - Product Recovery

Autor: Wojtek H. <wojtekh_at__NOSPAM_rdn.com.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 13:43:12 MET
Message-ID: <etbf70$sns$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "McP" napisał w wiadomości
> Z instalacją manualną nie ma problemu. Mam również licencję na system w
> wersji
> Pro ale przez to, że płyty są niewłaściwe nie mam możliwości reinstalacji
> systemu na który mam licencję (Home). To tak trochę jakby mieć a nie mieć.
> McP

No tak.
Ja miałem ten komfort, że instalowałem Win XP Pro SP2 z pakietu
korporacyjnego, który wykupiła firma.
Więc mam oryginalny system z licencją na firmę a nie z licencją przypisaną
do laptoka :)

A swoją drogą, może da się odezwać do supportu Toshiby, a nie do
dystrybutora?
Received on Thu Mar 15 13:45:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 15 Mar 2007 - 13:51:12 MET