Re: Czy IBM T60 jest najlepszy ?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 11:30:41 MET

> A nie seria X?

X to jest seria malych notebookow. male lekkie ale nie sa to jakies
wypasione modele.

> Hmm, chyba kolega pytał bardziej o różnice między linią ThinkPad/IBM, a
> nowymi ofertami pod marką tylko Lenovo. Nowa oferta jest chyba
> skierowana w nieco inny segment (mniej biznesowy). To są niezłe
> maszynki za tę cenę, ale do ThinkPadów im nieco brakuje (wykończeniem,
> funkcjonalnością i stylistyką). Ale nie są złe.

to to samo tylko nazwa inna. skonczyl sie okres gdzie mogli uzywac nazw IBM
w tym ThinkPad.
teraz to ta sama seria T tylko ze pod marka Lenovo.

jak z jakoscia to niewiem, nie dlugo przyjedzie do mnie jakas T60 to
ogladne:)

--
pzdr
piotrek