Re: Stary laptop - czy takie coś dasię kupić?

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 11:26:44 MET

Konrad Kosmowski wrote:
[...]
> Na jakiej zasadzie działa to Expressivo? Na ich polskiej stronie jest
> niewiele technicznych informacji. Nie ma do tego jakiegoś SDK? Od biedy
> przecież mógłbyś zrobić coś w rodzaju serwera - wysyłałbyś do serwera
> tekst, a ten by Ci zwracał strumień czy pliki z dźwiękiem.

No właśnie tak k... mać nie można - można sobie wysłać tekst po sockecie
ale tylko do gadania na żywo przez głośnik.

Teoretycznie mogę się bawić w przechwytywanie dźwięku (mam tu vmware),
czy nawet na chama podłączyć wyjście z karty kabelkiem do drugiej - ale
to też nie jest rozwiązanie (tracę przenośność całego ustrojstwa które
musi być połączone z serwerem).

Owszem, jest coś takiego w wersji serwer... ale jak zobaczysz na ceny
licencji to zrozumiesz dlaczego nie ma szans :) I pewnie dlatego
Expressivo takiej możliwości nie ma...

Gdybym cokolwiek się znał na windzianym programowaniu to pewnie bym coś
tam wymyślił... ale moje wiadomości kończą się w okolicach otwarcia
okienka :(

> Myślę, że
> jest to wykonalne o ile Expressivo udostępnia jakieś sensowne API/SDK.

Udostępnia - tak.
Sensowne - nie.

> To jest oddzielny engine sysntezy czy tylko np. pojedynczy głos dla
> MSowego?

Oddzielny engine. Natomoast sam Expressivo potrafi korzystać z SAPI.

> Heh. Mój znajomy na PJWSTK z tego co wiem bierze udział w jakimś
> projekcie dorobienia czegoś polskiego do Festivala... W weekend będę
> się z nim pewnie widział to podpytam jak im to wychodzi. :)

Hm... to co ja mam na dysku co się nazywa "festival-pl" i usiłuje gadać
po polsku?

btw. gdyby faktycznie festival nauczył się porządnie po polsku gadać to
by nie było problemu...

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
/* Pisze człowiek ambitnie, a tu przychodzi prostak i wszystko rozumie.