Re: Stary laptop - czy takie coś dasię kupić?

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 10:37:23 MET

On 2007-03-12 12:32, Marx wrote:

> moglbys napisac cos wiecej? da sie tego sluchac?

Tak - oczywiście po wstępnym przetworzeniu tekstu (np. odpowiednie pauzy
dla przełączania między normalnym akapitem a dialogiem - Jacek nie
potrafi zmienić barwy głosu, co właśnie przy dialogach byłoby wskazane).
Trzeba się trochę przyzwyczaić do tego głosiku Jacusia ale przy trzeciej
przeczytanej książce już człowiek tej nienaturalności nie zauważa.

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
Jedyny produkt M$ który by nie ssał to byłby odkurzacz