Problem z instalacją XP na Abit AB9 PRO + SATA II Samsung - sprzęt nowy

Autor: Wojtek <aa_at_aa.lo>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 08:05:59 MET

W biosie mam ustawione SATA - IDE. Bios wykrywa dysk bez problemu. Jak
uruchomię instalację systemu dochodzi do partycjonowania dysku - robię 2
partycje i dam mu formatowanie dojdzie do 100% i mam komunikat, że dysk jest
uszkodzony lub nie ma sterowników SCSI. Dysk jest sprawny bo działa na innej
płycie. Ten abit jest nowy, dysk też. Co to może być. Coś uwalone?