Re: Toshiba Satellite A30 - Product Recovery

Autor: Wojtek H. <wojtekh_at__NOSPAM_rdn.com.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 07:19:48 MET
Message-ID: <etaoo5$j0f$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "McP" napisał w wiadomości
> Witam.
> Posiadam laptopa jak w tytule. Niestety ostatnio zauważyłem pewien feler.
> Producent dostarczając mi dwie płyty Product Recovery (z systemem Win XP
> Home)
> pomylił zawartości drugiej z płyt. Płyta jest prawidłowo opisana jako
> zawierająca system dla A-30 lecz zawiera plik z obrazem dla zupełnie
> innego
> laptopa.

To chyba tradycja Toshiby :P
Ja mam służbowego A40 i jedna płyta była po polsku a druga po niemiecku :)
Nie wiem jak oni to pakują :)

Reinstalka musiała być manualna ze ściąganiem sterów ze strony Toshiby
(chociaż support mają niezły)
Received on Thu Mar 15 07:20:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 15 Mar 2007 - 07:51:16 MET