problem z windowsem w nowym notebooku

Autor: <topmichael_at_op.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 23:22:46 MET

witam,
zakupiłem notebooka - acera ,mam problem tego typu iz, jezeli chce zainstalować
windowsa xp to wyskakuje mi bład typu:
"Pojawił sie problem i system windows został zamkniety"

Dla jasności juz na tym komputerze był wgrany linux textowy :d

z tego co tam pisze zrobione to zostało by nie uszkodzić komputera.
wystąpiło to dlatego iz albo jest za mało mijsca na dysku, albo coś jest nie tak
z kartą graf. itd. i pare innych powodów jeszcze,
by tego uniknąc cosmozna zmienic z biosie (próbowałem i nic nie skutowało) i
wtedy powinno zadziałac

poniewaz jest to nowy komputer powinno wszystko byc sprawne - wszystkie
podzespoły no i winodows powinien sie wgrać takze niewiem czemu nie chce
(przy instalacji nic prócz łaodwaki nie miałem podłaczone)

pozdrawiam

michał w.