Re: Macbooki z Core2Duo

Autor: fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 22:27:24 MET

MarcinCz wrote:

> Mister KQR pytał:
> "...Czym on sie teraz rozni od PC ze ciagle ma jakies ale co do
> "tradycyjnych" systemow ...",
> co zrozumiałem - Dlaczego nie mogę "normalnie" zainstalować sobie
> Windows'a na MacBook'u skoro jest tam już Intel.

od razu nie moze bo siedzi tam syfilis
zwany efi wlasnie, moze skorzystac z bootcampa
doskonale narzedzie wystarczy lewy alt
przy starcie wcisnac, inna sprawa
ze sens uruchamiania xp/vista na macu
jest taki jak skok ze spadochronem z 1 metra

> A to już jest chyba nielegalne... :(

zgadza sie

> OSX może działać tylko na Maku.

dziala na kazdym pececie zgodnym
ze specyfikacja i na dodatek
wydajniej niz oryginal
(sprawdzone w realu)

> Doglądam okresowo jednego Macbook'a na Intelu (kupiony w listopadzie 2006)
> i pewnie nie uwierzysz, ale... u mnie działa.

ja powiesilem w ispocie maca pro kilka razy,
sprzedawca powiesil przy mnie imaca
a macmini zdechl na front row,
testowalem wszystkie jednostki spedzajac
kilka godzin w ispocie
sam bylem zaskoczony bo zaczynalem od maca
lc z systemem 6, przez 7,89 i osx,
choc uwielbiam te platforme i mozliwosci
systemu to stwierdzam ze mac zdechl juz
pare lat temu, niestety