Re: Rarytaski w proline co myślicie

Autor: ICO <ico_zielinski_at_bronex.net.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 18:30:07 MET

FastPC napisał(a):
> Rarytaski :DDDDD proline Menu
> [...]
> Co myślicie o tym konkretnym wyborze, ale także ogólnie o użyteczności
> takiego
> narzędzia jak te ichnie bestsellery???

Pomijąc fakt że odmiana "Rarytaski" nie jest zgodna z zasadami języka
polskiego; to to nawet całkiem użyteczne narzędzie.

Sprawdziłem co pokazuje w dziale "Monitory LCD" i pomijając całą kupę
najtańszych śmieci, znalazł się tam dość drogi a bardzo dobry
Samsung 215TW i także nie tani ale bardzo przyzwoity iiyama E2200WS-B
i to na 3 miejscu.

Zobaczymy jak sprawdzi się w praniu.

Właśnie chcę sobie kupić pendrive, według tego cuś to powinien być:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=KING+USB+1GB+DTI
Dobry to wybór???