Re: jak przeliczyć kbit na kB - konwerter ?

Autor: Gizmo <gizmo_at_wytnijto.list.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 17:37:34 MET

W wiadomości news:et9211$v71$1@node4.news.atman.pl
kotak <catcat(wytnij)@op.pl> napisał(a):

> teraz wiem, że mój pen drive mając szybkość 12,2 MB/s
> jest wstanie przegrywać 1,5 megabajta na sekundę
> czyli film wielkości ok 700 Megabajtów prawie 8 minut
> ..... bez sensu ?????

Jesli realnie transfer wynosi 1,5 megabajta/sek., to odpowiada on
mniej wiecej wartosci 12,2 megabita/sek. Zapewne ta druga wartosc
podaje producent, a ty mylisz ja z megabajtami.
Tak wlasnie producenci robia w wala mniej doswiadczonych
userow. Kto przejmowalby sie roznica miedzy malym a duzym "be",
co nie? ;-)

--
Pozdrawiam
Gizmo