Re: Jaki sklep ma kanał RSS?

Autor: Fusion <Fusion_at_VALIDATE.tlen.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 13:34:52 MET

> np. http://www.proline.com.pl/index.php?id=rssdoc&grupa=shop

Kurczę dzięki.

Zainstalowałem niejakiego RSSNewser'a podpiąłem kanał RSS proline,
ten z nowymi produktami i muszę powiedzieć że super sprawa!

Nawiet nie wiedziałęm że RSS tak dobrze moga działać.
Kiedyś bawiłem się RSSami w przeglądarce FireFox, ale nie
widziałęm jakiś specjalnych zajet z ich korzystania.

Najważniejsze czytnik!!! Polecam jakiś mały szybki i co najważniejsze
aby wyświetlał jakieś małe, sprytne alerty - jak pojawi się jakaś nowa
wiadomość. RSSNewser spełnia te założenia w 99% + dobry kanał
jak ten z proline i super sprawa.

--
Fusion