Re: Jaka karte muzyczna kupic?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 13:28:13 MET

Piotr Szczytowski wrote:
> dzieki za rekomendacje
>
> juz ja wczesniej rozwazalem, ale nigdzie nei doszukalem sie informacjo
> odnosnie wsparcia dla Visty

Nie sprawdzałem czy ma sterowniki do Visty, ale akurat ten producent
zwykle serio podchodził do swoich zobowiązań wobec klientów. Co do
Creative'a - n/c. Mówię to jako posiadacz karty Audigy SE (doskonale
działającą pod XP i Linuxem) i osoba testująca akurat Vistę - support
dla tego sprzętu jest tragiczny, o nowych i poprawnie działających
sterownikach cicho.

PS: tnij cytaty, odpowiadaj pod nimi i wycinaj sygnaturki.

--
Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF