Re: niebieskie ekrany po wymianie procesora

Autor: Wojtek H. <wojtekh_at__NOSPAM_rdn.com.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 10:08:42 MET

Użytkownik "PaweL" napisał w wiadomości
> k...wa to będzie już trzecia reinstalacja w tym kwartale :(
> niedawno zmieniałem dysk, w lutym płytę główną, nie sądziłem że po
> procesorze też trzeba...
> Paweł

Ja przesiadałem się w takiej kolejności: Palomino 1800+ > Sempron 2200+ >
Barton 2500+
Wszystko na jednym systemie i płycie głównej.
Sprawdź rdzeń Bartona. One niestety bardzo łatwo sie kruszą (długi rdzeń
Bartona powoduje, że niewielkie skrzywienie radiatora przy montażu może
doprowadzić do uszkodzenia rogów i krawędzi.)