Re: Dlaczego padł system po dodaniu pamięci?

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 10:01:13 MET

> Nie ważne, że wiadomo o co chodzi. Należy używać poprawnego
> słownictwa. Moduły, moduły i jeszcze raz moduły.

> I bardzo słusznie, ale jeszcze słuszniej jest nigdy nie
> musieć z nich korzystać.

> 15 minut? Szkoda czasu? Bzdura.

> A ja wielokrotnie "obsługiwałem" takie przypadki właśnie
> u ludzi, którzy nie przetestowali swojej maszyny po złożeniu
> lub rozbudowie. Zresztą tę grupę czytam od wielu lat i również
> tutaj wielokrotnie się ten problem przewijał.

> Kingston nie produkuje kości pamięci.
>
> A poza tym pamięć wcale nie musi być uszkodzona -- wystarczy,
> [...]

mimo wszystko poproszę o jakieś szczegóły (moze ciekawe linki). Zakładając
ze użytkownik nie podmieni żadnych plików to co się może stać ?

pamięc w cudowny sposób uszkodzi zapisy na dysku ? niby jak ?

wg mnie wymiana pamięci na starą + ewentualne zmiany ustawienia w biosie
dotyczące tej pamieci powinno wystarczyć by wskrzesić windowsa

pozdrawiam