Re: Diagnoza awarii sprzętu

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 08:40:33 MET
Message-ID: <et88th$17v$2@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

MiReK napisał(a):
> Potrzeba jest zdiagnozować awarię sprzętu. Komputer jest nowy, ale nie
> uruchamia się. Przed wkładaniem/wyjmowaniem różnych części
> kompuerowych ze srodka cos "spuchlo". Awaria nastąpila po odlączeniu
> zasilania na plycie, wyciagniecia tasm od dysku oraz pamięci. Po

Co rozumiesz przez "spuchło"?

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Wed Mar 14 08:45:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 14 Mar 2007 - 08:51:11 MET