Re: Temperatura procesora

Autor: Łukasz <fatmouseREMOVEIT_at_poczta.fm>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 00:05:50 MET

Krasny napisał(a):
> Tak jak w temacie: konfiguracja sprzętowa jest następująca: PIV 650
> 3,4 GHz; płyta ASUS P5LD2/C; pamięć 1024Mb; grafika GALAXY GF 7300GT;
> zasilacz MODECOM 400W FEEL. Wiatrak na procku orginalny z Intela i w
> obudowie zamontowane dwa wiatraki jeden sprzodu, jeden z tyłu.
> Temperatura CPU w spoczynku wynosi 49 - 51 stopni, natomiast temp. w
> stresie jest 65 stopni max.
> Pytanie jest takie: czy możliwe sątakie temperatury, czy mam sądzić że
> coś jest nie tak z chłodzeniem kompa, czy są zawyżone, czy tak mogą
> być. Pytam dlatego że nie dawno zmieniałem kompa i nie wiem czy to
> [...]

Mam Pentium 4 670 3.8 GHz - temperatury są podobne: w idle ok. 55, w
stresie potrafi dojść do 70. Tak już jest z boxowymi wentylatorami.
Intel pewnie wyszedł z założenia, że nie musi dodawać innych,
wydajniejszych wentylatorów, skoro wszystko działa (choć temp. wzrastają
  zbyt wysoko).

Pozdrawiam,
Łukasz.