Re: wypalanie dvd na starym PC

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 22:29:27 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Mój roczny gdzieś NEC umożliwia nagrywanie 1x, 2x i 4x bez
> marudzenia. Zresztą najczęściej używam właśnie prędkości 2x.

Błąd... Filozofia "im wolniej, tym lepiej" może była słuszna w przypadku
CD-R... Teraz trochę się zmieniło i jakość zapisu jest wypadkową
nagrywarki, firmware'u, nośnika i prędkości, przy czym ta ostatnia wcale
nie musi (wręcz nie powinna!) być jak najmniejsza. Np. u mnie na LG H12M
i płytach Sony najlepsze wyniki daje 8x-12x.