Re: resetowanie się kompa

Autor: Kaylabik <dc85_at_op.pl>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 17:07:55 MET

Oto aktualizacja stanu mojego PC:

Dysk został przeskanowany i nie zawierał badów
Pamięć przeskanowałem nortonowym programem i również nie było problemu
Zabezpieczenie w biosie związane z temp. procesora było wyłączone więc nie to
powinno stanowić problem
Za to zauważyłem wybrzuszenia na wierzchu części kondensatorów elektrolitycznych
na płycie głównej... czy to jest przyczyna moich kłopotów (płyta do wymiany), a
może o niczym to nie świadczy?

Mój nowy zasilacz to ModeCom model Feel 350-ATX (poprzednio miałem 300Watowy)...
Czy model ten jest odpowiedni do słabo obciążonego komputera, czy może
powinienem się go pozbyć? W wypadku zmiany procesora na Semprona 3000+ i płytę
Gigabyte K8N51GMF zasilacz ten będzie nadal wystarczający?