Dwa Pendrive jeden problem -brak dostępu.

Autor: <sykofant_at_poczta.fm>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 15:06:06 MET

Witam,
  Dwa Pendrive jeden problem:
.
Kumpel ma pendrive 2G(verbatim), na ktorym byl plik zabezpieczajacy
przed odczytem/zapisem i chcial sie go pozbyc wiec sformatowal
pendrive-a.
I jak go sformatowal to widzi tylko etykiete PUBLICZNE o wielkosci
200M
i zniknelo gdzies 1.8G.

Ja identyko problem: pendrive 1GB firmy Pentagram
dwie partycje, duza, mała
W pewnym momencie zaczął źle odczytywać zapisane dane.
 Sformatowałem go. -Tak tez utracilem dostęp do duzej partycji.
Nie czyta z dysku 990 MB (##^#*&!#^*)
 Probowałem odzyskiwac dane, unformat i takie tam -nici. MBR -wgralem
nowego -nici.

Czy ktos wiec jak zamienic te dwie szajskie partycje, na jedną ludzką?
Próbowałem pod linuxem, easy recoverem, partition managerem, ale nie
ma dostepu do duzej partycji.

Pozdrawiam